Hubnutí a dieta

Vychytávky při redukční dietě 8

admin  |  Hubnutí a dieta, Zdravý životní styl

Jak jistě víte, při redukčních dietách musíte snížit svůj kalorický příjem a zároveň navýšit energetický výdej. Dietu si mnozí představí jako období, kdy se musejí obětovat a jíst jídla, na která nemají ani trochu chuť. To nemusí mít pravda. Je spousta zdravých jídel, na kterých si pochutnáte a přitom svou dietu nijak neporušíte. Můžeme začít hned u snídaně.

Ihned po probuzení, pokud ovšem cvičíte ve fitcentru, byste měli přijmout přibližně 5 g aminokyselin BCAA a krátce poté např. Fitness Protein Mash, který má ve své nabídce firma Prom-In. Výhodou této kaše je, že je zde poměr komplexních sacharidů oproti bílkovinám 2:1. Navíc tato pochutina neobsahuje žádný tuk. Pokud vám nedělá problém laktóza, můžete do kaše přidat mléko. Tím obsah bílkovin ještě navýšíte a v jedné dávce tak do sebe dostanete naráz okolo 30 g bílkovin, což není rozhodně málo.

Pokud máte náročné dopoledne v práci a ani ranní komplexní sacharidy vás nadlouho nezasytily a nebo máte dlouho do oběda, můžete popíjet Verve – energetický nápoj plný vitamínů, minerálů a antioxidantů. Nezapomínejte na dostatečný pitný režim! Verve obsahuje přírodní kofein, takže žádný úkol od vašeho šéfa nebude tak náročný a navíc spálíte i trochu energie navíc.

K obědu si vyberte pořádný kus masa, ovšem připraveného v páře nebo dušeného, sacharidy v tuto denní dobu omezte na minimum, takže namísto přílohy žádejte velkou zeleninovou oblohu. V obědě byste měli získat další pořádnou dávku proteinů. Váš žaludek na ně v tuto denní dobu doslova čeká, tak proč mu je nedopřát. Jistě vás brzo čeká trénink v posilovně, což je další důvod, proč je k obědu přijmout.

Před tréninkem di dejte nějaké sacharidy, např. Wellness Oats Cake. Ovesné vločky jsou opět zástupcem komplexních sacharidů, které se pomalu uvolňují, což je před tréninkem potřeba. Mějte přichystané BCAA, které si dáte poslední čtvrthodinku před koncem tréninku a pak krátce po něm kvůli ochraně svalové hmoty.

Odpoledne si dejte jerky, tedy sušené maso, které má nízké množství tuku, zato značnou dávku proteinů. Navíc neobsahuje sacharidy.  Můžete si dát i kousek zeleniny. Další možnosti jsou např. parenica, šmakoun nebo olomoucké tvarůžky. Ke všemu si vezměte kousek zeleniny.

K večeři si můžete dát např. proteinový večerní chléb. Má málo kalorií, zato vysoký obsah proteinů a nízký podíl sacharidů. Navíc se jedná o velmi chutný pokrm. Vedle tohoto speciálního proteinového chleba si můžete dát např. silný hovězí vývar se zeleninou. Je velmi posilující a zdravý.

Jak vidíte sacharidy jíte převážně v první polovině dne a okolo tréninku. K večeru už jíte sacharidů jen málo. Přes den hodně pijte. Pokud se budete stravovat uvedeným způsobem, pak neuděláte chybu a Vaše hmotnost půjde dolů.

 

Komentáře

  1. chlorella napsal:

    máte někdo zkušenosti s chlorellou? Je možno ji zapojit do diety?

Přidat komentář


sedm × = 28