Hubnutí a dieta

Tipy, jak se rychle zbavit přebytečného tuku 4

admin  |  Hubnutí a dieta, Zdravý životní styl

Využijte naše tipy a pozorujte, jak Váš tělesný tuk mizí!

Lidské tělo je obdivuhodně přizpůsobivý „stroj“. I když jste strávili roky přibíráním tuku, můžete se ho při troše snahy zase ( celkem rychle ) zbavit. Ptáte se, jak tento proces urychlit? Čtěte dále…

 Přestaňte se neustále vážit

 Váha je velice nepřesný ukazatel pokroku ve spalování tuků. Důležitá je tělesná stavba, a to, jak vypadáte v zrcadle. Můžete tvrdě trénovat, správně jíst a tím pádem přibrat 2 kila svalové hmoty a zároveň shodit 2 kila tuků. Co ale ukáže váha? Že pořád vážíte stejně. Díky tomu u Vás dojde k frustraci, nehledě na pokrok, který jste udělali. Váha Vám také ukáže, zda Vaše snažení přináší ovoce, ale nejvíce záleží na tom, jak se cítíte a jak vypadáte v zrcadle.

 Redukujte denní příjem kalorií postupně

 Chcete-li se zbavit přebytečného tuku, nedělejte náhlé razantní změny ve stravování. Vaše tělo by se přesunulo do stavu hladovění – zpomalil by se Váš metabolismus a bylo by těžší pálit tuky. Abyste zabránili zpomalení metabolismu, doporučujeme Vám zmenšovat denní kalorický příjem postupně (např. co týden nebo dva).

 Obměňujte příjem kalorií

 Další způsob, jak přechytračit naše tělo a pokračovat ve spalování tuků, aniž by došlo ke zpomalení našeho metabolismu. Budete-li vždy po několika dnech obměňovat denní množství přijatých kalorií, nespustí se stav hladovění a Vy budete pokračovat v úspěšném spalování tuků.

 Zařaďte do svého programu silový trénink

 Silový trénink pomáhá spalovat tuky několika způsoby. Nejprve ke spalování dochází během samotného tréninku. Studie rovněž prokázaly, že na rozdíl od aerobního cvičení, silový trénink zvyšuje množství kalorií spálených v dalších až 39-ti hodinách po tréninku. Další výhodou je, že čím více máte svalů, tím více kalorií Vaše tělo spálí. I když je Vašim cílem jen zhubnout, potřebujete silový trénink. Zabráníte tak ztrátě svalové hmoty, která Vám během hubnutí hrozí. Pokud by se tak stalo, Váš metabolismus by se zpomalil a snažil by se uchovat zbylé tukové zásoby. Tak by se z Vás stala „tučná vyžle“ (ano, i člověk postižený anorexií může mít vysoký percentuální obsah tuků v těle).

 Vysoce intenzivní intervalový trénink ( HIIT – High Intensity Interval Training)

 Co to je? Cvičení, kde se střídají intenzivní intervaly s těmi odpočinkovými. Díky HIIT dosáhnete lepších výsledků v kratším čase. HIIT můžete cvičit se švihadlem, boxovacím pytlem nebo mu můžete přizpůsobit svůj běh. Rozhodnutí je pouze na Vás.

Rozhodnete-li se například pro cvičení se švihadlem, doporučujeme střídat následující intervaly : 10-20 maximálně intenzivního skákání s následným 30-ti sekundovým odpočinkem. Celková délka tréninku by měla být kolem 30-ti minut. Před cvičením se důkladně protáhněte a rozehřejte, předejdete tak případným svalovým zraněním. Pokud nejste ve formě, můžete si samozřejmě intenzitu přizpůsobit svým fyzickým možnostem. V případě zdravotních problémů není od věci konzultace s lékařem.

 Jezte více tuků (těch zdravých)

 Konzumací dostatečného množství zdravých tuků dosáhnete ztráty tuků, lepšího budování svalové hmoty a rychlejší regenerace po silových trénincích. Zdravé tuky navíc tělu přinášejí celou řadu pozitivních účinků, mimo jiné jsou velice prospěšné pro srdeční soustavu. Ptáte se, které tuky jsou ty „dobré“? Nejzdravější tuky jsou omega-3 mastné kyseliny, které se vyskytují například v rybách, ořeších nebo olivovém oleji.

 Omezte příjem sacharidů

 Pozornost věnovaná nízkosacharidovým dietám rozdělila lidi na dva tábory. Jedni souhlasí, druzí ne. Ať už si myslíte cokoli, omezení příjmu sacharidů (speciálně cukrů a škrobů) Vám při boji s přebytečnými tuky rozhodně pomůže. Sacharidy, které jíte by měly ideálně pocházet například z ovesných vloček a zeleniny.

Spalování tuků ovlivňuje rovněž načasování příjmu sacharidů. Obecně je doporučeno snížit množství zkonzumovaných sacharidů po 15té hodině. Většinu denní dávky sacharidů byste tak měli přijmout ráno a v období kolem Vašich tréninků.

 Zvyšte příjem bílkovin

 Zvýšení množství přijatých bílkovin zrychlí Váš metabolismus a pomůže Vám ke svalovému nárůstu. Ve výsledku je tedy zajištěno rychlejší spalování tuků. Vaše tělo navíc při zpracování bílkovin spálí více kalorií, než při zpracování tuků či sacharidů. Všechny tyto skutečnosti byly prokázány nesčetnými studiemi a výzkumy.

 Jezte 6 menších jídel denně

 Zajistíte tak organismu dostatečný přísun živin a zároveň se vyvarujete přejídání. Rovněž tělu zabráníte v přechodu do stavu hladovění, což se při velkých prodlevách mezi jednotlivými jídly může stát velice snadno.

Stane-li se tak, Vaše tělo začne jako zdroj energie používat svaly. Dále si také bude ukládat více tělesného tuku, který slouží jako zásobárna a zpomalí se Váš metabolismus. Stane se tedy přesný opak toho, co chcete.

Nebuďte jedni z těch lidí, kteří si jen neustále stěžují, ale neudělají nic, aby svou situaci zlepšili. Nespokojte se s tím, že se cítíte mizerně. S nově nabytými radami a vědomostmi se můžete směle pustit do boje s přebytečnými tuky!

Komentáře

  1. Leona napsal:

    A jak mít svaly?

  2. Harorofbiomb napsal:

    Cialis Hypertrophie Prostate Cheap Viagra And Proscar generic viagra Staph Coverage With Cephalexin

  3. Roumy napsal:

    Naprosto souhlasím s článkem ;-) a obzvláště s pasáží o nízkosacharidové dietě je to naprosto úžasná věc ;-)

  4. Harorofbiomb napsal:

    Buy Acyclovir Cream Over The Counter viagra cialis Amoxil Drops North American Pharmacy

Přidat komentář


× devět = 63