Jak nakoupnout svaly k rychlému růstu 26

Šéfredaktor  |  Bleskové zprávy, Kulturistika, Powerlifting, Silové a objemové sporty, Strongman

V čem spočívá tajemství rychlého nárůstu

  • I vy jste se někdy zamysleli v čem spočívá tajemství rychlého nárůstu kondice, síly či vytrvalosti? Které základní podmínky musí být splněny aby se vaše výkonnost rychle zvyšovala? Čím více z následujících tipů se vám podaří dodržet, tím dříve dosáhnete své tréninkové cíle.

Tři pilíře úspěchu

  • Tři nejhlavnější pilíře na kterých stojí váš rozvoj jsou optimální tréninkové zatížení, kvalitní výživa a dostatečná regenerace. První složka – tréninkové zatížení, musí mít dostatečnou intenzitu a frekvenci, nejlépe 3-4 x týdně. Zejména ženám trénujícím v posilovně se často stává že pokrok přichází velmi pomalu. Pokud však začnou cvičit náročnější cviky jako dřepy, bench-press, či dokonce shyby a využívat vyšší zátěže, těžší jednoručky, postava se začne tvarovat a zpevňovat během několika týdnů. Totéž platí pro pány, trénink třeba obměňovat, zařadit nové cviky. Přidávejte a ubírejte opakování a zátěž principem pyramidy, využívejte supersérie, těžší hmotnosti za dopomoci sparingpartnera nebo zkuste cvičení do úplného odmítnutí. Při aerobním tréninku pro rozvoj vytrvalosti platí podobná pravidla. 

  • Pokud budete neustále trénovat stejně dlouhý čas stejnou intenzitou, budete si udržovat již získanou úroveň kondice. Stačí však, když zařadíte do tréninku několikaminutové „intervaly“ během kterých budete běžet, plavat či jezdit na kole rychleji. Během rychlého úseku se pořádně zadýcháte, proto zvolněte tempo a po chvilce si změřte puls. Pokud bude naměřená hodnota postupně klesat k 120 úderům za minutu, můžete se připravit na další například 2-minutový úsek v rychlejším tempu. Nemusí být důležité časově prodlužovat trénink, stačí kratší ale vyšší intenzitou. Vaše kondice či síla poroste během několika týdnů!

  • Nečekejte však zázraky, pokud nesplníte další z podmínek efektivního tréninku a nezajistíme si dostatečnou výživu. Pokud se věnujete silovým sportům a vašim cílem je nárůst síly a budování svalové hmoty, tuky a cukry k tomu nestačí. Potřebujete denně přísun kvalitních bílkovin. Jedávajte libové maso ale například i tvaroh a vejce tak, abyste přijali nejméně 1-2 gramy proteinů na kg vaší hmotnosti. Nebojte se doplňků výživy a pořiďte si kvalitní gainer, protein či aminokyseliny, pokud jste je dosud nevyužívali. Není to žádný doping, všechny suplementy jsou vhodné i pro rekreačně cvičících lidí! Obsahují množství bílkovin či vitamínů v lehce stravitelné formě. Zařaďte tedy i tyto doplňky ke kvalitní stravě a vaše tělo to ocení zvýšením výkonnosti. Pokud je vaše sportovní aktivita vytrvalostního charakteru, ještě více dbejte na dostatečný příjem kalorií, tekutin a minerálů.

  • Ani ta nejlepší strava a nejnáročnější trénink vám však nezaručí pokrok pokud budete docela „uštvaná“ z každodenních povinností – z náročné práce, dětí, domácnosti a každý den budete pociťovat únavu. Na zvyšování výkonnosti potřebujete po tréninku odpočinek. Proces regenerace začíná již během tréninku a po velmi intenzivním výkonu můžete potřebovat i 2 až 3 dny na úplnou obnovu sil a následné zvýšení výkonnosti, což se odborně nazývá princip superkompenzace. Znamená to, že až v momentě, kdy jste úplně zregenerovaný po předchozí zátěži, třeba zařadit další trénink. Tělesnou únavu neprekonávajte násilím ani s použitím energetických podpůrných prostředků. Pokud jste unaveni, může pomoci krátký spánek i během dne ao potřebě dostatečně dlouhého spánku v noci netřeba ani mluvit. Dopřejte si odpočinek dokonce i od tréninku, když máte pocit, že jste příliš unavení a vysloveně se vám nechce cvičit. Není to projev lenosti – takové pocity u intenzivně sportujících lidí mohou znamenat začínající přetrénování. A to je cesta přesně opačným směrem – přetrénování vede ke snižování výkonnosti. Ve dnech, kdy netrénujete si dopřejte relaxační masáž či aktivní odpočinek – procházku mírným tempem, pomalé plavání nebo nenáročný výlet na kole. Pokud budete dbát na uvedené zásady, váš trénink bude efektivnější a výsledky vás brzy příjemně překvapí.

Komentáře

  1. Martin napsal:

    Super článek. Už se těším do posilky. :-)

  2. RonCype napsal:

    How To Buy Secure Ordering Macrobid Cialis Em Farmacia buy viagra Clomid Essai Ovulation Zithromax Tri Pak Dose Us Pharmacy Prices For Cialis

  3. Harorofbiomb napsal:

    Purchase Orlistat 60 Mg Keflex Allergic Reaction Using Propecia Results buy viagra online Order Now Isotretinoin Cialys Online No Prescription

  4. Harorofbiomb napsal:

    Kamagra Online Kaufen Forum Viagra Brand Online Usa viagra 100mg Lasix Dog Keflex Side Effects Warfarin For Sale

  5. Harorofbiomb napsal:

    Propecia For Sale Cheap What’S In Fake Accutane Bought Online? Shop Cialis Online viagra Viagra Cream For Men Como Tomar Propecia

  6. Harorofbiomb napsal:

    Cialis Per Body Building Is Pennicillin A Form Of Amoxicillin Viagra 70 Ans best online levitra Penicillin And Cephalexin Together

  7. Harorofbiomb napsal:

    Metformin From Canqada Cialis Buy In New Jersey Cialis And Ecuador Pharmacy online pharmacy buy liquid accutane Kamagra Efectos En La Mujer Viagra For Men At Wholesale Prices

  8. RonCype napsal:

    Propecia Acheter Cialis Somniferes Propecia Bon Prix Pharmacie Achat buygenericlevitraonlineusa Cialis Active Over The Counter

  9. Harorofbiomb napsal:

    How Good Is Amoxicillin For Caniadians Cilus How Amoxicillin Works generic viagra Does Amoxicillin Suspension Treat Abladder Infection India Pharmacies Retin A Prix Cialis 10mg En Pharmacie

  10. Harorofbiomb napsal:

    Comprare Viagra Pfizer Amoxicillin Strengths viagra Neggram buy accutane generic Amoxicillin Allergic Reaction Treatment

  11. Harorofbiomb napsal:

    Wellbutrin Otc Substitute Order Bulk Cialis buy viagra Where To Buy Tadalis Sx Soft Line

  12. JeffKadapymn napsal:

    Amoxicillin For Dental Abscess Cialis De 10 Order Doxycycline generic cialis Pfizer Viagra For Sale

  13. RonCype napsal:

    Rush Cialis Online Levitra Definition viagra online Amoxicillin 875 Mg Where To Buy Tadalafil Online

  14. Williamspaws napsal:

    cialis generico online cialis on line no pres cialis online

  15. StevenPok napsal:

    cialis online cialis on line no pres cialis online

  16. RolanaJak napsal:

    online online pill

    fa08 uso online embaraz

  17. VeselinaJak napsal:

    online discount code here

    3a33 apotheke online 20mg

  18. website napsal:

    116768 422562Some truly fascinating info , properly written and loosely user genial . 412070

  19. DanaJak napsal:

    follow link is mail order

    bf25 street cost for is 20mg

Přidat komentář


9 + = čtrnáct