Kulturistika

Jak nahradit některé stroje v posilovně při domácím tréninku 26

admin  |  Kulturistika, Silové a objemové sporty

Trénink v domácích podmínkách je stále oblíbenější. Věnovat hodinu denně svému pohybovému, tedy především svalovému systému, hodinu denně by se mělo stát stejnou samozřejmostí jako čištění zubů.

Máte-li doma místnost vybavenou např. stojanem na dřepy a tlakové cviky nebo přímo silový stojan, pak je pro vás hračka nahradit některé stroje například gumovými expandéry ve spojení s těmito stojany. Můžete nahradit několik cviků, které byste dělali v posilovně na několika různých strojích.

Extenze kvadricepsů

Tento cvik je v posilovně velmi oblíben, i když je to poměrně kontroverzní cvik s ohledem na jeho působení na kolena. Přesto nachází místo v každé posilovně a pokud patří k vašim oblíbeným a nechcete kvůli němu jezdit do posilovny, pak jej můžete nahradit i s domácím vybavením. Potřebujete k tomu gumový expandér a lavičku. Provedení cviku je následující https://www.youtube.com/watch?v=mK9bJyvCcpg

Stahování protisměrných kladek

Stahování protisměrných kladek bývá obvykle jedním ze zakončovacích cviků při tréninku prsních svalů. Ovšem když nemáte doma kladky, pak si opět vystačíte se stojanem a gumovými expandéry, podobně jako Brian Carroll https://www.youtube.com/watch?v=lci_dR4JL3c

Upažování s dolní kladkou

Tento cvik můžete cvičit pouze s jedním gumovým expandérem. Stoupněte si zboku na gumu, tak abyste měli dostatečný rozsah pohybu pro upažení a zároveň jste měli takový odpor, který by vám dovoloval provést stanovený počet opakování. Provedení je naprosto stejné, jako u kladek.

Přítahy spodní kladky vsedě

Sedněte si s nohama nataženýma před sebe. Okolo chodidel obtočte gumový expandér a uchopte jej z opačné strany. Přitahujte k sobě gumu jako byste seděli na stroji na provádění přítahů spodní kladky vsedě. Zde zřejmě budete potřebovat gumový expandér větší tuhosti.

Bicepsový zdvih s lokty za tělem

Výborný cvik na procvičení bicepsů! Poproste sparingpartnera, aby si stoupnul dovnitř gumového expandéru a měl jej obtočený okolo kotníků. Vy budete stát v dostatečné vzdálenosti od něho zády k němu. Uchopíte gumu a s loktem za tělem začnete provádět bicepsové zdvihy. Toto vám neumožní ani cvičení s protisměrnou kladkou a bicepsy pak budete cítit opravdu skvěle.

Tricepsové extenze

Tento cvik jste asi zvyklí cvičit buď s ez-osou nebo s těžkou jednoručkou vsedě na lavičce. Nyní budete potřebovat jenom gumový expandér. Stoupněte si na něj a vytáhněte ho až do napnutých paží nad hlavu. Oběma rukama uchopte gumu a provádějte gumové extenze na tricepsy nad hlavu.

Dřepy

Ano i tento komplexní cvik můžete cvičit s gumou. Stoupněte si na gumu a přetáhněte si ji přes hlavu tak, abyste ji měli před hlavou na ramenou. Provádějte klasické dřepy. Budete cvičit proti odporu gumy. Můžete takto cvičit i dřepy s činkou nad hlavou, když bude gumový expandér nahrazovat činku.

 

 

 

 

 

Komentáře

  1. Martin napsal:

    Super článek. :-) Času na posilovnu kvůli práci pomalu ubývá, tak jsem rád, že můžu cvičit většinu cviků i doma. :-)

  2. Harorofbiomb napsal:

    Fast Shipping Prednisone Comment Durer Plus Longtemps Naturellement Priligy Cyprus viagra Amoxicillin Age Weight Restrictions Mod200 Real Isotretinoin

  3. Harorofbiomb napsal:

    Legally Doryx Next Day Australia Pharmacy Cod Accepted levitra paypal Best Life Rx Pharmacy

  4. Harorofbiomb napsal:

    Cialis Bucodispersable Medicamento Cialis Tadalafil viagra online prescription Generique Cialis 20mg

  5. Harorofbiomb napsal:

    Achat Propecia France Viagra Somministrazione Viagra Generic Prices cialis Injection Cephalexin Cialis Generique Tadalafil 30 Pilules Illegal Cialis

  6. Harorofbiomb napsal:

    Cialis 5 Mg Daily Success viagra prescription Ciprofloxacin Replace Amoxicillin 20 Mg Cialis Price 5mg Of Propecia For Hair Loss

Přidat komentář


sedm × = 7