Powerlifting

10 tipů pro maximální atletický výkon, část druhá 16

admin  |  Powerlifting

V prvním díle článku jsem Vám představili 5 tipů pro maximální atletický výkon. Dnes seriál zakončíme.

Maximální atletický výkon – pokračování

.

.

.

6) Mějte dostatek vápníku

Většina lidí o vápníku přemýšlí jako o živině nezbytné pro budování kostí. Co ale neví je to, že vápník je důležitý rovněž pro dosažení správných svalových kontrakcí. Výsledek? Nedodáte-li tělu dostatek vápníku, Vaše výkony budou pokulhávat.

Ujistěte se tedy, že často jíte jídla jako nízkotučný sýr Cottage, řecký jogurt nebo odtučněné mléko. Trpíte-li nesnášenlivostí laktózy, vápník můžete tělu dodat prostřednictvím suplementu.

7) Dodejte tělu dostatek živin pro trénink

Atleti potřebují podávat vrcholné výkony v i mimo tělocvičnu. Trénujete-li kvůli výkonnosti, je hloupostí držet extrémně nízkosacharidovou dietu. Jakákoli forma intenzivního tréninku vyžaduje glukózu jako zdroj paliva, takže byste ji tělu měli dodat.

To neznamená, že musíte přejít na jídelníček s vysokým obsahem sacharidů. Ale ujistěte se, že před tréninkem zkonzumujete cca 40g sacharidů. Tím pomůžete k potlačení únavy a zaopatření energie. Sacharidy byste měli konzumovat i po tréninku – pomáhají regeneraci.

8) Hydratace, hydratace, hydratace!

I ta nejmenší dehydratace může negativně ovlivnit Vaši výkonnost. Nejedná se tedy o něco, co byste měli brát na lehkou váhu. Musíte tělu dodat dostatek tekutin (ideálně čisté vody) před, během i po tréninku. Už na základní škole se učí, že lidské tělo je z převážně části voda – takže tělu musíte dostatek vody také dodat!

9) Mějte odpočinkové dny

V odpočinkových dnech jednoduše odpočívejte. Nedělejte žádné kardio nebo jakoukoli namáhavou fyzickou činnost. Dopřejte své centrální nervové soustavě odpočinek. Před dalším tréninkem se budete cítit o mnoho lépe.

10) Periodizujte svůj trénink

Nejpopulárnější formou tréninku je trénink konjugovaný neboli sdružený. Co to je? Konjugovaný trénink znamená, že najednou vylepšujete více fitness kvalit. Takže i když pracujete třeba jen na 50-70%, nikdy úplně neignorujete rychlost nebo obratnost.

Jednoduše: nechoďte do posilovny jen tak „halabala“ zvedat. K dosažení svých cílů potřebujete konkrétní metodiku. Pokud vážně uvažujete o potřebě nárůstu výkonu, zvažte práci s certifikovaným silovým a kondičním specialistou či jiným kvalifikovaným trenérem. Ten bude schopný vytvořit správný plán pro Vaše potřeby.

Doufáme, že pro Vás byl tento článek užitečný. Máte nějaké dotazy či připomínky? Využijte možnosti komentářů níže.

Komentáře

  1. Harorofbiomb napsal:

    Kamagra Kaufen Ohne Rezept generic cialis Levitra Y Alcohol

  2. Harorofbiomb napsal:

    Super Kamagra Einnahme Amoxicillin Liver Damage Reversible online pharmacy Bentyl Coligon Where To Buy

  3. Harorofbiomb napsal:

    Zithromax Z Pack Priligy En Tunisie discount programs for accutane viagra Capsulas Propecia

  4. Harorofbiomb napsal:

    Lactam Ring Amoxicillin Acne Sale Zentel levitra non prescription Buy Tadalafil Generic Buy 10 Pack Of Clomid Pills Amoxacillin From Canada

  5. Harorofbiomb napsal:

    Levitra Dizionario Online Prescription Meds cialis Viagra Y Taquicardia Levitra 10 Mg Usato

  6. Harorofbiomb napsal:

    Kamagra How Does It Work Cialis Para Impotencia Cialis Con Receta Medica viagra online Can You Drink Alcohol With Amoxicillin

  7. Harorofbiomb napsal:

    Clomid Pharmacie Viagra Rezept Deutschland Buy Tamoxifen Europe levitra pills online Propecia Forehead Hair Growth

  8. Harorofbiomb napsal:

    Comprar Pastillas Levitra Potenzmittel Cialis Haltbarkeit viagra online prescription Amoxicillin Doasge For Children Viagra Stl Cialis Propiedades

  9. AelitaJak napsal:

    best way purchase online

  10. KostinJak napsal:

    cialis for sale online uk

  11. DanaJak napsal:

    usa is compra

    bf25 funciona el is ato

  12. DanaJak napsal:

    test is levitra

    bf25 branded is cheap

  13. is kapseln

    b950 dose is idoser

Přidat komentář


7 + = dvanáct